« استعلام بها »
خواهشمند است جهت کسب اطلاع از مشخصات پروژه و دانلود اسناد استعلام بها اینجا را کلیک کنید یا به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
در اجرای درخواست شماره 10183 مورخ 1401/08/30 شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به
ارایه خدمات مدیریت تلفیقی باغبانی، پایش و کنترل آفات و بیماریهای فضای سبز (حوزه استحفاظی باغات قصردشت) با مشخصات زیر اقدام نماید. خواهشمند است حداقل قیمت پیشنهادی خود را حداکثر تا ساعت
15:00 روز
شنبه مورخ
1401/10/10 حضوراً به
معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز به آدرس: شیراز، دروازه اصفهان، کنارگذر امام علی (ع)، خیابان پیشرو، ساختمان شهید سردار سلیمانی، طبقه دوم، اداره تدارکات و کارپردازی تحویل نمایید، تا در صورت صرفه و صلاح شهرداری برابر مقررات اقدام گردد./ن
ردیف |
مشخصات پروژه/خدمات درخواستی |
قیمت کل پیشنهادی کارفرما (ریال) |
نسبت قیمت به برآورد (برابر/کاهش/افزایش) |
قیمت کل پیشنهاد دهنده
به عدد (ریال) |
1 |
ارایه خدمات مدیریت تلفیقی باغبانی،پایش و کنترل آفات و بیماریهای فضای سبز در محدوده اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت
|
5/496/746/400 |
|
|
- این پروژه به مساحت 900 هکتار در محدوده اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت می باشد.
|
|
- قیمت پیشنهادی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده به حروف ..............................................................................................................ریال
|
کسور قانونی: 10 درصد سپرده حسن انجام کار
کارفرما از هر پرداخت معادل 5% بصورت علی الحساب بعنوان بیمه کسر و نزد خود به امانت نگهداری می نماید و در پایان قرارداد پس از ارائه
مفاصا حساب بیمه از سازمان تامین اجتماعی از سوی طرف قرارداد مسترد خواهد شد. |
دستگاه نظارت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت |
مدت اجرا: 12 ماه و 0 روز |
محل اجرا: حوزه استحفاظی باغات قصردشت |
مشخصات پیمانکار |
نام شرکت/پیمانکار: |
نام صاحب امضاء مجاز: |
کد ملی: |
شماره و تاریخ ثبت: |
شناسه ملی: |
کد اقتصادی: |
آدرس: |
کد پستی: |
|
شماره تماس: |
مهر و امضاء تعهد آور پیشنهاد دهنده
|
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است.
شرایط شرکت کنندگان:
- شرکت در جلسه توجیهی و بازدید میدانی روز دوشنبه مورخ 1401/10/05راس ساعت 9 باحضور مسئول گیاه پزشکی کلینیک الزامی می باشد.
- این پروژه به مساحت 900 هکتار در محدوده اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت می باشد.
- دوره تضمین پیمان به مدت دو ماه می باشد.
- دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های گیاه پزشکی، حشره شناسی و یا بیماری شناسی توسط یکی از اعضای هیئت مدیره کلینیک که دارای حق امضاء می باشد.
- سابقه حداقل سه سال فعالیت و یا نظارت گیاه پزشکی در فضای سبز شهری و یا موارد مشابه.
- دارا بودن پروانه بهره برداری معتبر کلینیک گیاه پزشکی و پروانه مسئول فنی معتبر .
- پیمانکار موظف به تامین دفتر کار ثابت برای استقرار مسئول کلینیک و کارشناسان گیاه پزشکی می باشد.
- تامین ملزومات اداری شامل مبلمان، تجهیزات اداری و کامپیوتر جهت انجام امورات دفتری شرح خدمات پیمان به عهده پیمانکار می باشد.
- تامین حداقل تعداد 3 نفر کارشناس گیاه پزشکی دارای تجربه با تایید سازمان سیما، منظر و فضای سبز به عهده پیمانکار می باشد. تامین تعداد نیروی کارشناس کافی جهت انجام وظایف محوله به عهده پیمانکار بوده و نفرات اعلام شده حداقل نیروهای مورد نیاز می باشد.
- کارشناسان گیاه پزشکی معرفی شده از جانب کلینیک بایستی حداقل دارای سه سال سابقه فعالیت در حوزه فضای سبز شهری یا موارد مشابه باشند.
- برنده استعلام بها موظف است ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ نسبت به ارائه ضمانتنامه بانکی حسن انجام تعهدات یا واریز نقدی به حساب سپرده شهرداری به شماره 700791888145 نزد بانک شهر و انعقاد قرارداد اقدام نماید.
- کلیه متقاضیان شرکت کننده در استعلام موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند. در غیر این صورت تحویل و ثبت پاکات در دبیرخانه انجام نمی گیرد.
- هیچگونه وجهی بابت ما به التفاوت مصالح و تعدیل آحاد بهاء پرداخت نخواهد شد.
- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد.
- هیچگونه وجهی بابت پیش پرداخت به این پروژه تعلق نمی گیرد.
- به پیشنهادهای مشروط، مخدوش،مبهم و یا دریافت شده پس از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما خواهد بود که در صورت ثبت نام پیمانکار در اداره دارایی و ارائه اسناد مرتبط پرداخت می گردد.
- با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوبه 94/4/31 و حذف ماده 104قانون پرداخت مالیات بر درآمد و مالیاتهای تکلیفی پرداخت مالیات به عهده طرف قرارداد بوده و شهرداری در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- کلیه اسناد و مدارک و پاکات ارائه شده می بایست به مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز رسیده باشد.
- این استعلام جزء معاملات متوسط شهرداری می باشد، لذا حداکثر قیمت قابل پذیرش جهت انعقاد قرارداد با برنده این استعلام سقف معاملات متوسط خواهد بود.
*دستورالعمل تکمیل اسناد استعلام و ارائه پیشنهاد
کلیه پیشنهاد دهندگان می بایست اسناد استعلام را در پاکت (ب) و پیشنهاد قیمت خود را در پاکت (ج) قرار داده و به صورت سربسته و ممهور شده تحویل نمایند. روی پاکت اطلاعات مربوط به موضوع استعلام، نام پیشنهاد دهنده و تاریخ ارائه پیشنهاد قید گردد. در صورت عدم درج مهر و امضاء بر روی کلیه اسناد پاکت پیشنهاد قیمت مفتوح نخواهد شد.
محتویات پاکت ب:
- تصویر پروانه معتبر صلاحیت کلینیک گیاه پزشکی از نظام مهندسی کشاورزی استان فارس و تصویر پروانه معتبر مسئول فنی الزامی است( به استثناء مراکز آموزش عالی- دانشگاهی و تحقیقاتی).
- ارائه گواهی بازدید میدانی الزامی است. بدیهی است چون بازدید میدانی بعنوان یک جلسه توجیهی محسوب می گردد، حضور کلیه شرکت کنندگان در استعلام الزامی است و در صورت عدم حضور در بازدید میدانی و عدم تائید گواهی بازدید میدانی پاکت پیشنهاد قیمت مفتوح نخواهد گردید.
- تصویر اساسنامه به همراه کپی آگهی آخرین تغییرات سهامداران و اعضاء هیئت مدیره شرکت و دارندگان امضاء مجاز برای شرکت ها و موسسات (اشخاص حقوقی) و کپی کارت ملی و یا شناسنامه برای اشخاص حقیقی.
کلیه اسناد استعلام حاضر (برآورد- شرح خدمات- فرم خوداظهاری) ممهور به مهر شرکت و امضاء دارندگان امضاء مجاز برای اشخاص حقوقی.
محتویات پاکت ج:
برگ تکمیل شده پیشنهاد قیمت به امضاء تعهدآور (امضاء کنندگان مجاز) و ممهور به مهر شرکت برای اشخاص حقوقی.
- مبلغ پیشنهادی می بایست به عدد و حروف تکمیل گردد. در صورتیکه مبلغ درج شده به عدد و حروف با یکدیگر مغایرت داشته باشد مبلغ به حروف معتبر است.
- پیشنهاد قیمت می بایستی بدون قید و شرط، عیب و نقص، قلم خوردگی، اصلاح مجدد، خدشه و بدون لاک گیری منظور شود. در غیر این صورت پیشنهاد مذکور مردود و عینا به پیشنهاد دهنده مسترد می گردد.